bm1 bm2 bm3 bm4 bm6 bm7 bm8 bm9

Tancerze Formacji - Sebastian Rutkowski

2010-08-17,

Kategoria : Aktualno┼Ťci

 

M - jak Mistrzostwa...

S─ů dla mnie przede wszystkim form─ů sprawdzenia umiej─Ötno┼Ťci dru┼╝yny, a tak┼╝e konfrontacj─ů z innymi zespo┼éami. S─ů bardzo wa┼╝nym punktem w kalendarzu zawod├│w - tegoroczne szczeg├│lnie, poniewa┼╝ odbywaj─ů si─Ö w Elbl─ůgu.
I - jak Inspiracje...
Inspiruj─ů mnie pokazy par mistrzowskich, kt├│re mam okazj─Ö ogl─ůda─ç podczas r├│┼╝nych mi─Ödzynarodowych imprez.... Czasem wystarczaj─ů same filmiki z youtuba.
S - jak Szkoła...
Jestem uczniem klasy maturalnej o profilu humanistycznym w II LO.
T - jak Taniec...
Zacz─ů┼éem ta┼äczy─ç w wieku 8 lat, a na kurs zaprowadzi┼éa mnie mama. Teraz taniec jest cz─Ö┼Ťci─ů mojego ┼╝ycia, pasj─ů, kt├│ra daje mi poczucie spe┼énienia i pozwala realizowa─ç stawiane sobie cele.
R - jak Rozw├│j...
Na razie na pewno nie my┼Ťl─Ö o zako┼äczeniu kariery tanecznej, zamierzam kontynuowa─ç j─ů na studiach, osi─ůgaj─ůc coraz lepsze rezultaty. Powa┼╝nie zastanawiam si─Ö nad kursem instruktora i s─Ödziego.
Z - jak Zabawa...
Sp─Ödzania wolnego czasu nie wyobra┼╝am sobie bez przyjaci├│┼é, zawsze wymy┼Ťlimy co┼Ť kreatywnego - czasem jest to spotkanie w pubie, czy na kr─Öglach, a czasem wypad nad morze, czy do Tr├│jmiasta - w ka┼╝dym razie nigdy si─Ö nie nudzimy!
O - jak Oczekiwania...
Trudno mi m├│wi─ç o swoich planach, najbli┼╝sze to jak najlepsze zdanie matury i dostanie si─Ö na dobre, wybrane przeze mnie, studia, potem zobaczymy co ÔÇ×┼╝ycie przyniesie".
S - jak Szcz─Ö┼Ťcie...
Szcz─Ö┼Ťcie daj─ů mi chwile, kiedy wiem, ┼╝e dokona┼éem czego┼Ť, na czym mi zale┼╝a┼éo; kiedy spotyka mnie co┼Ť dobrego, co sprawia, ┼╝e jestem zadowolony. Na pewno b─Öd─Ö szcz─Ö┼Ťliwy, kiedy zostaniemy Mistrzami ┼Üwiata!
T - jak Treningi...
Na co dzie┼ä trenuj─Ö cztery razy w tygodniu po dwie godziny. Weekendy to zazwyczaj turnieje. Do tego dochodz─ů obozy, szkolenia, zgrupowania. Sam okres poprzedzaj─ůcy Mistrzostwa ┼Üwiata jest najci─Ö┼╝szy, poniewa┼╝ trenujemy bardzo du┼╝o w ogromnym stresie, dlatego ┼╝e ka┼╝demu z nas zale┼╝y. ┼╗eby zosta─ç Mistrzem sam talent to za ma┼éo, potrzeba jest wiele ci─Ö┼╝kiej pracy i wyrzecze┼ä.
W - jak Wakacje....
Przede wszystkim dużo treningów, ale udało mi się wyrwać na tydzień do Egiptu. Do tego parę kilkudniowych wyjazdów ze znajomymi i nie ma na co narzekać ;)
A - jak Autorytety...
Nie mam jasno sprecyzowanego zdania na ten temat, kto m├│g┼éby by─ç moim autorytetem. Du┼╝e wra┼╝enie wywiera na mnie dzia┼éalno┼Ť─ç i zachowanie, m.in. Luthera Kinga, Diany Spencer, Karola Wojty┼éy. Byli to ludzie, kt├│rzy swoj─ů pozycj─Ö spo┼éeczn─ů wykorzystywali w walce o dobro innych ludzi, nie bali si─Ö g┼éosi─ç swoich pogl─ůd├│w, mimo to ┼╝e cz─Östo spotyka┼éy si─Ö one z dezaprobat─ů jednostek rz─ůdz─ůcych.
Ś - jak Świat...
Zwiedzi┼éem wiele ciekawych miejsc w Europie. Ka┼╝da podr├│┼╝ to dla mnie nauka oraz mo┼╝liwo┼Ť─ç poznania nowych kultur i obyczaj├│w, niewa┼╝ne czy jest si─Ö w Pary┼╝u czy "zastyg┼éej" w komunistycznych czasach Mo┼édawii. Marz─Ö, by uda─ç si─Ö w podr├│┼╝ Kolej─ů Transsyberyjsk─ů, ale to po maturze.
W - jak Warto┼Ťci...
W ┼╝yciu staram si─Ö post─Öpowa─ç tak, ┼╝eby swoim zachowaniem i decyzjami nie sprawia─ç ludziom przykro┼Ťci. Moi rodzice wpoili mi podstawowe zasady moralne i etyczne, takie jak tolerancja, prawdom├│wno┼Ť─ç, uczciwo┼Ť─ç. Staram si─Ö ich trzyma─ç.
I - jak Inteligencja...
Jest wa┼╝na. W ta┼äcu pomaga, gdy┼╝ technika jest trudna i trzeba j─ů najpierw dobrze zrozumie─ç, a potem potrafi─ç korzysta─ç z niej.
A - jak Akceptacja...
Zależy mi na tym, żeby być akceptowanym przez przyjaciół i rodzinę. Poza tym staram się postępować tak, żeby swoim zachowaniem nie odpychać od siebie innych ludzi.
T - jak Trema...
Niemal przed ka┼╝dymi zawodami czuj─Ö trem─Ö, zazwyczaj im wi─Öksze zawody, tym wi─Öksza trema. Jednak nigdy nie pr├│buj─Ö z ni─ů walczy─ç, poniewa┼╝ dzia┼éa na mnie mobilizuj─ůco.
A - jak Ambicje...
W ┼╝yciu zale┼╝y mi na tym, ┼╝eby dawa─ç z siebie 100 procent we wszystkim, czym si─Ö zajmuj─Ö. Uwa┼╝am, ┼╝e taka postawa kiedy┼Ť zaowocuje i pomo┼╝e w realizacji ┼╝yciowych plan├│w.

 


Drukuj